Omschrijving
Leer omgaan met veeleisende klanten en uitdagende situaties
Een dag in de dierenartsenpraktijk is als een rit in een emotionele achtbaan. En uitdagingen zijn er in alle soorten en maten: een gemaakte fout die je aan een klant moet vertellen, een boze of verdrietige klant, een klacht, betweters of de klant die je probeert te manipuleren. Dat soort situaties blijven lang in je hoofd zitten en kosten veel energie.
In deze training krijg je handvatten en tips om deze klanten met meer zelfvertrouwen te woord te staan. We onderzoeken manieren die jou helpen met deze gesprekken en je kunt nieuwe technieken uitproberen. Zo oefenen we met realistische situaties in een veilige omgeving.
De trainers zijn professionals met verstand van de dierenartsenpraktijk. Ze helpen je om de uitdagingen van iedere dag met meer gemak het hoofd te bieden.
Wat ga je leren?
- Je voert met meer zelfvertrouwen een lastig gesprek
- Je leert omgaan met veel voorkomende uitdagende situaties
- Je krijgt praktische tips en one-liners die je kunt inzetten in je dagelijkse praktijk
Ervaringen van collega's
“Ik vond het heel waardevol om te oefenen met casussen die we zelf ingebracht hebben. Dat maakt het heel tastbaar”
“Ik vond het fijn dat je specifieke open vragen kreeg aangereikt die handig zijn per lastige situatie of persoon”
Tijdstip: 12.30 uur - 16.30 uur
Locatie: Beuningen
Locatie en datum
Begint op | 16-04-2026 |
Eindigt op | 16-04-2026 |
Cursusduur | 3 Uren |
Prijs | € 295,- (excl. btw) |
Sector(en) | Dierenarts, Paraveterinair, Veterinair Praktijkmanager |
Vakgebied(en) | Communicatie |
Differentiatie(s) | Gezelschapsdieren, Paard |
Bedrijf | St. Anna Advies B.V. |
Locatie | Hoofdvestiging |
Adres | Hogewaldstraat 1B 6641KD Beuningen Nederland |
Telefoon | 024-3500888 |
Website | https://anna-advies.nl/team-training/nascholing/ |