Omschrijving
De training klantgericht werken betreft een teamtraining. Deze kan gegeven worden bij jullie op de praktijk. De kosten zijn exclusief reiskosten. Neem contact op om de training in te plannen: 06-83 44 85 47
Klantvriendelijk en klantgericht worden vaak in één adem genoemd, maar ze zijn zeker niet hetzelfde. Klantvriendelijkheid richt zich op de houding die je hebt ten opzichte van je klant en de wil om hem of haar zo goed mogelijk te helpen. Het is heel praktisch, maar eigenlijk ook heel reactief. Het betreft vooral de collega’s die direct contact hebben met de klant, zoals de dierenartsen en de paraveterinairen.
Klantgerichtheid gaat verder. Daarbij gaat het om de relatie die de praktijk als geheel heeft met de klant. Waarbij je probeert om je dienstverlening zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen, behoeften en verwachtingen van de klant. Dat is veel meer strategisch en proactief. Jij bent als praktijk vast klantvriendelijk, maar ben je ook klantgericht? Zo niet, hoe wordt je dat dan wel?
Werkwijze
Tijdens deze training maken we, aan de hand van praktische voorbeelden duidelijk wat het verschillen zijn tussen beide begrippen. Vervolgens kijken we hoe we klantgericht jullie zijn als praktijk en hoe we dit kunnen verbeteren. Aan het eind van de training hebben we een duidelijk actieplan opgesteld waar jullie mee aan de slag kunnen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie
Locatie en datum
Begint op | 30-12-2022 |
Eindigt op | 31-12-2022 |
Cursusduur | 2 Dagdelen |
Prijs | € 1.795,- (excl. btw) |
Sector(en) | Dierenarts, Paraveterinair |
Vakgebied(en) | Management, Tips & tricks |
Differentiatie(s) | Gezelschapsdieren |
Bedrijf | digiRedo |
Locatie | Op locatie |
Adres | Jullie praktijk bijvoorbeeld 1234 Jouw praktijk Nederland |
Telefoon | 06-34592045 |
Website | https://www.digiredo.nl |