Omschrijving
Houd grip op je (telefoon)gesprek
Je hebt een klant aan de lijn, je probeert een afspraak te maken, maar de klant blijft maar doorpraten en vragen stellen. De volgende klant, die hierdoor langer in de wacht stond, is geïrriteerd. Je doet je best, maar het lukt je niet om die telefoongesprekken kort te houden. Je wil iedereen goed en professioneel helpen. Hoe je dat doet in de korte tijd die je hebt, leer je in deze training.
Je krijgt les van professionals met verstand van de dierenartsenpraktijk. Je krijgt praktische tips, handvatten en one-liners waar je direct mee aan de slag kunt. Aan de telefoon, aan de balie én tijdens je consult. Je leert om gestructureerd en met zelfvertrouwen het gesprek met je klant te voeren. Zo haal je meer uit het gesprek in minder tijd. Jij blij, klant blij en het dier goed geholpen met een afspraak in jouw praktijkagenda.
Wat ga je leren?
- Je staat de klant aardig, empathisch én duidelijk te woord
- Je houdt regie op je gesprek met het stellen van de juiste vragen
- Je komt met goede triage-vragen snel tot het aanbieden van een passende afspraak
- Je krijgt praktische tips om je (telefoon)gesprek met meer zelfvertrouwen te voeren
Ervaringen van collega's
“Het is heel waardevol om te leren hoe je op een nette manier een telefoongesprek kunt sturen”
“Je gaat bewuster nadenken over welke vragen je het beste kunt stellen”
Tijdstip: 9.30 uur - 13.30 uur
Locatie: Beuningen
Locatie en datum
Begint op | 15-01-2026 |
Eindigt op | 15-01-2026 |
Cursusduur | 3 Uren |
Prijs | € 295,- (excl. btw) |
Sector(en) | Dierenarts, Paraveterinair, Veterinair Praktijkmanager |
Vakgebied(en) | Communicatie |
Differentiatie(s) | Gezelschapsdieren, Paard |
Bedrijf | St. Anna Advies B.V. |
Locatie | Hoofdvestiging |
Adres | Hogewaldstraat 1B 6641KD Beuningen Nederland |
Telefoon | 024-3500888 |
Website | https://anna-advies.nl/team-training/nascholing/ |